Nästan 1 år senare

 
 
Av en slump går jag in och tittar i bloggen idag och ser att det nästan är ett år sen sist. Fruktansvärt tråkigt för det är så mysigt att gå tillbaka och kolla, främst är det barnen jag syftar på. Alla bilder och deras utveckling. Det ör fantastiskt vad åren går fort. 
Kanske blir det hör ytterligare bara ett inlägg för att uppdatera och sedan blir det tomt igen eller så kanske jag fortsätter? Vi får se :)
 
Mason 
Lilla lillebror är nu 3,5 år gammal och fyller 4 till sommaren. Han är en riktig liten loppunge med fruktansvärt mycket energi, men lyckas ändå vara en liten rädd fis :) Han älskar bilar och sånt, men vågar inte åka traktor, tom att åka pulka kan vara riktigt läskigt, för att inte prata om skoter eller åkgräsklippare. Men ställer du honom på en sparkcykel så flyger han fram och du hinner knappt med. 
Han är en riktig liten mammagris ❤ När han äter och ritar så använder han båda händerna. 
Han har bra självförtroende och tycker själv att han ör en riktig liten snygging, och jag kan inte annat än hålla med. Han har en söt smilgrop på vänster sida.
 
 
 
 
 
Det var en liten snabb uppdatering om Mason, så får vi se om det kommer en om Tilde lite senare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0