Härliga soldagar :)

Nu är verkligen våren här och jag njuter verkligen :) Tilde är överlycklig för dom ljusa dagarna när hon kan vara ute i lekparken till och med efter middagen :)
Eftersom våren är här var det dags att införskaffa vårskor åt busfröna
Tilde fick sig ett par Monster high skir och lillgrabben fick typ det enda paret som fanns i hans storlek. 



Vi har varit ute mycket under dom här dagarna och Tilde mår som fisken i vattnet då såklart ;)







Vi har bakat 



Å bara varit :) 








Och jag har även under helgen börjat med att öva upp mig till att kunna löpträna. Så lör å sön körde jag morgonpass :) 




Jag och Patric har även fått en tillsägelse från våran dotter att vi inte får vara kära ;) det fick vi bara vara en dag och det var när vi gifte oss (ursäkta dubbelhakan)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0