Himlabadet

I fredags så lovade vi Tilde att vi skulle åka och bada på lördagen. Ungarna och Patric vaknade lite tidigare än mig (jag fick sovmorgon till halv 10). När jag vaknade hörde jag att Tilde var uppe i varv :) jag låg kvar i sängen och lyssnade på Tilde när hon berättade för Patric vad hon hade packat :) Sen var det dags för frukost och packning och sen bagav vi oss. 

Masse tyckte att det var jätteskoj och plaskade som en dåre :)



Pch stortjejen tyckte också att det var Himla kul ;)





Jag hängde mest i babypoolen med Mason (som för övrigt sov 20 min på hela dagen) medan Patric och Tilde hängde i vattenrutschkanorna :)

Mason träffade en söt liten tjej också och det var vääääldigt spännande :) dom tog lite på varandra och skrattade :)

En riktigt mysig dag som avslutades med middag med mamma, pappa och Snoddas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0