Dags för förskola igen...

Förra veckan var vi och hälsade på på Tildes förskola och Masons blivande :) Efter det var det de enda som Tilde pratade om, jag vill till dagis mamma. Så idag var det dags :) Hon har pratat om det varenda dag nu men nu på morgonen ville hon inte riktigt, eller ville ville hon men hon ville inte börja på röd (hon har blivit stor och då är det dags att hamna på storbarnsavdelningen) När jag berättat att kompisarna hon leker med på gröna också flyttat till röd så kändes det bättre.

Precis när vi skulle gå utanför dörren så hittar jag inte bilnyckeln, ringer och skäller på Patric (fick lite panik, kunde ju inte gå ner eftersom vagnen ligger i bilen). Han kanske hade råkat ta med nyckeln men han var inte säker. Efter 5 min ringer han upp och säger att han hämtar Tilde och skjutsar ner henne, Gissa om stolt tjej.när hon förstod att hon skulle få åka med pappas Ryds Glas bil :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0