Mitt i veckan

Nu har halva veckan gått redan. Härligt för då är det snart ledig helg med familjen igen :)
I måndags blev uppsatsen klar och vi skickade in den på kvällen och det var en fantastisk känsla, fast sen kom en oros känsla krypande och jag blev orolig för att den inte blev tillräckligt bra :/ om en vecka är det dags för opponering så då får vi veta om den är godkänd eller inte iaf :) Men det ordnar sig nog :)

Så igår hade jag min första riktigt lediga dag utan att något hängde över mig, var ganska trött mpste jag erkänna. Men vi åkte en sväng till Emilie, Ellen och Alfred och hängde lite där :) 
På kvällen trotsade jag tröttheten och tog mig ut på en joggingrunda. Jag klarade hela för första gången. Den är inte jättelång men man mpste ju börja någonstans :) var så stolt över mig själv att jag kämpade emot mitt svaga psyke :)

Får se om kroppen känns lite mör ikväll annars blir det en runda ikväll också :)










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0