Träning

Dagen startade i kaos med försovning. Men sen blev det frulle, sen lite soffhäng och Emilie och sen begav vi oss till gymet. Lite för sent på dagen för Mason men annars skötte dom sig riktigt bra. Blev dock lite osammanhängande träning men att komma iväg, och göra lite är bättre än inget!!! :)
Men däremot tror jag att jag måste ta det lite lugnare för bäckenet. Efter dagens pass fick jag ont igen och nu kan jag inte sitta "skräddare". Får väl kanske ta mig iväg på nått bodypump pass med Emilie istället...
Dubbelhakan bjuder jag på ( it runs in the family )




Kommentarer
Postat av: Emilie

Det tycker jag du ska göra ! Bodypump it is ;)

2013-09-19 @ 20:49:44
URL: http://emiliejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0