Senaste veckan

Det har gått några dagar sen sist. Så ni ska få en liten snabb uppdatering :)

Måndag:
Åkte till Härnösand och badade med syster och hennes barn. Masse Basse badade ungefär en timme och tyckte att det var hur mysigt som helst :) Tilde var en vildvittra som vanligt. Hon är ingen fegis när det gäller att bada så man får ha lite koll :)






Tisdag:
Blev en hemma dag med 2 trötta barn. Efter lunch la sig båda barnen och sov på varsin sida om mig i soffan :)



Onsdag:
Ett besök på birsta planerades med Emilie, men när jag är hemma hos Emilie eller när vi ska träffas så kan Affe sova hur länge som helst (annars sover han 45 min), men när Ellens dagisdag var slut så kom dom och hälsade på. Tilde och Ellen blev så glada av att se varann igen :) å Mason å Affe har börjat få upp lite intresse för varann :) ska bli så kul når dom blir äldre och har ett utbyte av varann :)





Torsdag:
Tog oss en tur på Ica och shoppade litegranna och så hem å så plockade vi litegranna ;) sen klädde jag upp Tilde i hennes spindelklänning, färgade hennes hår svart och målade en spindel på hennes kind :)  Lina kom på en snabbvisit också :) Sen halloween pyntade vi litelitegranna :) På kvällen åkte vi spontant ut till Timrå och blev en EU moped rikare.




Fredag:
Det är idag det :) Vet ej hur planerna ser ut för dagen faktiskt. Men funderar på att ta Tilde på disco på drakborgen. Men vi får se :) Men dom här sötingarna vaknade jag upp till







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0