Klart och betalt... Äntligen semester :)

Om 39 dagar tar vi bilen ner till Sthlm. Det blir jag, Patric, Tilde, Anna och Joline. Nere i Stockholm så spenderar vi en natt på hotell hade vi tänkt och sen tidigt på onsdag morgonen flyger vi ner till Egypten och Jungle aqua park resort. Ett splash hotell med all inclusive. Ser verkligen fram emot att få komma iväg och bara vara och njuta av sol, värme och bad :) Medeltemperaturen verkar ligga på 28 grader i April och 30 regnfria dagar. Så vädret är jag inte speciellt orolig över ;) Det är värre med själva flygresan, men det ska nog gå bra... Så nu innan allt blev klart har vi fått lov att ringa till försäkringsbolaget för att kolla om försäkringen täcker mig, och till sista dagen på V 28 är jag försäkrad så jag har en vecka tillgodo när vi landar i Sverige, så det är skönt att veta :) Synd bara att det låter så länge kvar till 17 april bara :) 
 
Tilde är väldigt uppspelt och visade morfar igår vart hon skulle åka, å visade filmen på fritidsresors hemsida flera gånger :) Tror hon och Joline kommer att få en fantastisk vecka. VArför fanns inte sånt där när jag var barn haha. Det känns också skönt att vi är 3 vuxna då Tilde är en galning när det gäller vatten. Hon är inte ett dugg rädd och simmar ifrån en och hoppar från 1 meters höjder ner i vattnet och rutschkanor ska vi kanske inte ens prata om haha. Måste gå igenom Tildes sommarkläder också för att se vad hon kan ha och om det är något vi måste fylla på med innan vi reser.
 
Här är lite bilder från stället lånade från google :)
 
  
 
   
 
  
 
    
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emillie

Gud vad härligt för er ! Hoppas ni får en fantastisk resa :) Tilde lär älska det !

2013-03-08 @ 09:32:26
URL: http://emiliejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0