Alldeles för tidigt...

Tilde låg ju med feber som sagt hela dagen vilket gjorde att hon sovde ganska mycket. Vilker resulterade i en frisk och kry tjej och vääääääldigt pigg tjej kl 04.55... Det är inte riktigt min bästa tid på morgonen om man säger så... Jag har vant mig vid kl 7, men klockan 5??? Hon lär ju sova middag idag iaf om hon ska orka ;) å jag med ;)
Idag kommer iaf mamma, Mellie och Lina hit på påskmiddag. Så idag ska det rullas lite köttbullar, skära prinskorvarna, laxen mm. Vill inte ens tänka på vad som ska göras ;)
 
Gömde Tildes och Patrics påskägg :) Det är ingen tradition vi har haft hemma men jag tror Patrics familj hade den traditionen. Tilde har redan hittat sitt men jag har sagt att hon får vänta med att plocka fram det tills pappan i familjen vaknar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0