Nattinlägg...

Idag har varit en riktig regn å rusk dag och på vilket sätt fördriver man då tiden bäst? Japp man städar... Tilde tyckte det var tråkigt men hon var ändå snäll och gnällde inte... Lill loppan :) 
När Patric kom hem spöregnade det och jag hade bestämt att vi skulle åka på affären och köpa rostbiff och potatissallad, men jag hade ingen lust i det vädret så vi beställde hem lite sushi istället :) Gott som vanligt.
Efter middagen regnade det inte längre så då åkte vi till ica och köpte oss "lite" godis :) Fast skålen är fortfarande nästan full :)
 
Nej nu ska det kanske nattsuddas lite, fast jag sätter väl på nån serie som jag ser i ca 5 minuter innan jag sover som en stock ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0