Närmar sig nattsudd

Var på Birsta med Emilie, Alfred och Tilde idag. Tilde var verkligen en ängel idag, inget tjafs, tjat eller grinande. Bara helt underbar. Dock var jag gnälligare ;) kändes som om jg precis varit på ett intensivt benträningspass, benen kändes som om dom var av gele och jag blev alldeles slut så fort jag var uppe och gick...

Till middag kom lina på besök så vi körde på nyttig middag ala chipsgratäng ;) Tildes kvällning var inte lika underbar som resten av dagen tyvärr. Nån som inte var samarbetsvillig och ville sova ;) det var väldigt mycket av - Mamma jag är törstig... - Mamma jag är kissnödig... ;)


Åh grattis älskade storasyster till körkortet :) så stolt över dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0