Måndag

Har haft en mysig midsommarhelg på torpet. Vi var betydligt färre än vad vi brukar, i år var vi bara 17 st. Men det var trevligt ändå :) Synd bara på alla dessa jäkla mygg. Dom är på mig som jag vet inte vad. Har säkert 10 myggbett på fötterna, och dom kliar självklart mest på nätterna...
Tilde tycker att det är så himla mysigt att vara på torpet så hon ville inte följa med hem. Så hon är kvar där ute med syster :) så tänkte åka dit på ons å så sover jag där å så åker vi hemåt igen på torsdag tänkte jag... Sen jobbar Patric bara fredag och sen har han semester :) som jag längtar!!!

Lediga tillsammans hela familjen :) mysigt värre :)

Stackars Patric kom hem idag och har fått ryggskott igen. Så vi får se om han klarar att jobba i morgon.

Själv har jag bara legat på soffan och sovit idag. Har varit så trött och det är väl bäst man passar på när inte lill tjejen är hemma. Passa på att vila...

Efter middagen så låg jag och älsklingen i soffan och bara myste när han plötsligt hör glassbilen. Han lyste upp och tog sig så snabbt han bara kunde ur soffan (det gick inte snabbt med hans rygg) ;) och så sa han åt mig å komma. Nöjd kille när han fick köpa sig 2 lådor med glass från glassbilen ;)

Å just ja, har ju varit hos bm idag också. Killen ligger ff med huvudet neråt men är fortfarande rörligt. Hjärtslag på 145 och sf måttet har växt till 34 cm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0