God morgon... (Vad gör Jag vaken nu???)

Allt började i tisdags när Patric fyllde år. Jag skulle vara barnvakt åt syrrans ungar så jag och Tilde klev upp med Patric och grattade honom på morgonen... 20 i 6 klev vi upp då. Jag var dödstrött på fm (kanske inte så konstigt!). Men till problemet. Nu har jag vaknat kl 6 ytterligare 2 morgnar. Det är inte ok! För då orkar jag inte!!! Jag blir ju dödstrött...
Tilde vaknade när Patric höll på i köket nu på morgonen men hon somnade om och sover sött bredvid mig. Lyllo henne!!!

Idag ska vi ta oss ut på olika affärer och handla lite grejjer till midsommar så när Patric slutar jobbet ska han bara duscha och sen åker vi :) ja till torpet såklart :) alltid på midsommar. I år blir det dock en lugn midsommar då det inte kommer några från Sthlm mer än min morbror och hans tjej och en kompis till dom. Men det är alltid lika skönt att åka dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0