Dåligt bloggande när man mestadels är i skogen :)

Igår på fm kom vi hem från torpet, så då skyndade vi oss in i duschen och sen ner på stan för att gå på nickelodeondagen och på tivoli. Tilde tyckte att det var jättekul :) lillhjärtat <3

Nu stannar vi hemma några dagar och åker nog inte tillbaka förren nästa helg :)

Jag hade en skön födelsedag med jordgubbstårta som det nästan bara var jag som åt ;) men det skiter jag i, förra året fick jag en tårta med choklad å jordgubbstårta e det bästa jag vet och är det min dag så är det :)
Fick fina och genomtänkta presenter. Av Patric fick jag en spa dag, då jag får välja på södra berget och himlabadet och så skulle jag få en massage (så den presenten får vänta tills lillen är ute och jag är läkt) :)
Av mamma å pappa å syster med familj fick jag babybadblöjor å babysim till mig å lillen :)
Av Tilde, Joline och Mellie fick jag en låda med massa snask och cocacola burkar :)
Och igår fick jag en present från Mats å Karina. En shoppingrunda värd 1300kr så den får också vänta tills lillen är ute. Blir alldeles perfekt :) så allt var genomtänkt :)

Idag har vi varit till Enya på kalas så nu sover Tilde som en stock i bilen :) hon hade jättekul :)

Nu har vi lite ärenden inbokat i veckan men ikväll blir det soffhäng å pizza :)

https://cdn2.cdnme.se/1256463/7-3/pic_51d97901ddf2b3710d5d15f0.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0