2012

Såhär såg mitt liv 2012 ut...
 
Januari
Började året med att ha syster med familj hemma hos oss innan dom begav sig hem till Skåne igen, sen renoverade jag skrubben för att få ett eget pluggrum och sen avslutades månaden men utgång med härliga klasskamrater
 
 
 
 
 
 
 
Februari
Lugnaste månaden på året tror jag, livet spenderades väldigt mycket med pluggande. Tog tag i att börja träna och emilie fixade min bloggdesign
 
 
 
 
Mars
På skolan var det dags att öva på KTC för venprovtagning sså vi skulle ha den kunskapen när vi kom ut på praktik, det var också denna månad som praktiken började tror jag ;) Annars var det mycket träning och att umgås med familjen
 
 
 
 
 
 
April
Praktiken fortsatte och vi lämnade Tilde hemma hos sin moster och så åkte vi till Paris med Patrics familj och så var det påsk förstås
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Maj
Terminen gick mot sitt slut och det var också den här månaden som jag klippte av mig håret för att prova någonting nytt. Fick en efterlängtad cykel av familjen också. Var också denna månaden som bebisverkstaden började.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Juni
Bebisverkstadsförsöket lyckades på första försöket men slutade dessvärre i missfall på midsommarafton. Påbörjade renovering av vardagsrummet men det dog snabbt av. Var ledig mycket och njöt av de dagar vi fick med sol
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Juli
Denna månad spenderades mycket på jobbet och när jag var ledig så umgicks hela familjen. Var även gatufestmånad och jag ock Patric gick på lördagen för att få se Sean Paul. Renoverade balkongen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Augusti
Hela familjen hade semester. Var barnvakt till Ellen :) Köpte ny bil.
Var på torpet och påbörjade en renovering av hallen där. Bilade ner till Skåne för att se hur syster och familj bodde. Och så var det äntligen dags för Lady Gaga
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
September
Månaden då verkligheten kom tillbaka, sommaren var slut och det var dags för jobb, skola och dagis igen
 
 
 
 
 
Oktober
Månaden med tentan från helvetet, gjorde allt för att undvika tentan så renoverade klart vardagsrummet. När tentan var över gick jag och älsklingen på date, dock inga bilder därifrån
 
 
 
 
 
November
Glädjemånaden, äntligen hade det tagit sig och åter igen väntade vi en bebis. Hann med en utgång med Louise och så var det dags för omtenta då jag inte lyckades första gången
 
 
 
 
December
Tilde fyller år, Examinationsseminarie, jul nyår you name it...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så nu får vi se vad 2013 har att bjuda på :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Rolig att se ! Faan vilken snygg bild du lagt ut på mig. Tänkte lite på den där bilden med slinghettan o cykeln ;) Puss

2013-01-07 @ 14:09:35
URL: http://emiliejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0