Vecka 3 på praktiken

Igår startade vecka 3 av 8 på praktiken. Nästa vecka är det redan dags för halvtidsbedömning... Vart tog tiden vägen? Trivs fortfarande lika bra och är riktigt nöjd med min plats och min handledare :) nu är det nästan inte ens läskigt att ta blodprov på en patient :) lite nervös blir man såklart men på ett helt annat sätt :)

Min handledare är väldigt försiktig med vad jag får göra i och med min graviditet. Jag behöver aldrig säga nått utan hon säger nej redan innan.

Har fortfarande problem att få ut gravidbyxor men det är inget jag bryr mig om för jag tycker så synd om chefen. Hon ringer gång efter gång och får andra att ringa för att beställa upp nya men dom kommer ändå inte. Jg kan ju hålla upp dom andra med ett linne så jg får komma ihåg att ha på mig nått linne bara :)

I arbetskläderna syns knappt magen heller :) så ibland blir folk chockade när jag har bytt om :)

Här är magen fint gömd under arbetskläderna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0