Fantastisk helg...

men nu är jag en slagen hjälte!!!

I fredags vid halv 12 ringde barnens farmor och kollade vad vi gjorde och ville att jag skulle packa i lite regnkläder och så till Tilde??? Då hade dom tillsammans med Patric bestämt att Tilde skulle följa med dom ut till stugan och sova där men som vanligt har Patric glömt att informera mig om det ;)

Sen kom iaf Emilie och barnen förbi och när hon hörde att vi skulle vara utan stort barn så fixade hon också barnvakt till sitt stora barn för kvällen så att vi fyra kunde gå ut och äta middag tillsammans. Så vi kände oss barnfria :) och vi hade lika trevligt som vanligt :)

På lördagen fick jag sova ända till 10.00 och jag vet inte hur många matningar jag ställt upp på då Mason fick sova i våran säng så då behövde jag ju bara slänga fram mjölkpaketen åt honom ;)

Vi åkte direkt till selångersmarknad för att kika lite. Shoppade strumpor och langos. Patric köpte visserligen snus också... Och tyvärr köpte jag ett par foppatofflor också då jag fick skavsår av skorna jag hade på mig... (Trodde inte det skulle ske...)

Helgen i bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0