9 dagar och seminarium...

Har vaarit krasslig hela helgen nu, och hade jag fått välja så hade jag legat kvar i sängen idag men jag måste kliva upp och göra mig iordning för ett examinationsseminarium... Det kan man inte missa för då måste man göra det nån annan gång... I lördags tog jag mig en sovstund mitt på dagen, 3 timmar sov jag :) Igår var ja vaken hela dagen men med huvudvärk och feberrinnande ögon. Just nu känner jag mig ganska pigg, men frågan är hur jag kommer känna mig i morgon eftersom att jag ska cykla till skolan idag. Patric behövde bilen då han ska på vårdcentralen senare. Kollade nyss termometern och det var nästan -5... och jag kan inte stänga min vinterjacka eftersom att magen är liiiite större än vad den brukar vara... Men bara liiite...
 
Den här veckan måste jag se till så att allt blir upptvättat inför resan och börja packa. För nu är det bara 9 dagar kvar, och nu kan vi säga att vi åker nästa vecka :) Mitt i alltihopa ska det göras en ny uppgift och ett nytt examinationsseminarium på mån nästa vecka...
 
Nej nu  måste jag snart kliva upp och ta mig en dusch :)
 
BILDBOMB
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0