Slutspurten på nattpasset

Nu är det inte många timmar kvar :) Den här natten har gått riktigt bra :) Kom en trötthets smäll vid 5 snåret men annars har det inte varit några problem :)
Ser fram emot att sluta och veta att jag ska vara ledig med mina älsklingar :) Det är så skönt att Patric kommer vara ledig varenda helg nu :) Att vi kommer kunna vara ledig tillsammans varenda helg. Sen jag började skolan förra hösten så har vi ju visserligen haft varannan helg ledig tillsammans, innan de jobbade vi varannan helg så då hade vi inga lediga helger tillsammans, men nu är vi ledig båda två, eller alla tre kanske jag ska säga :)
 
Det känns som om det går bra nu, vi är ju lite av ett par otursfåglar. Men allt kan ju alltid gå lite bättre, men i allmänhet känns det riktigt bra nu med allt (förutom denna med vet kurs)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0