Vaken, varför?

Ja det kan man ju fråga sig. Både Patric och Tilde ligger här bredvid och sover. Men jag jag vaknade klockan 6 jag och nu har jag svårt att somna om :( På det ska jag jobba natten inatt. Men det kanske gör att jag kommer somna lite lättare idag på dagen? Kanske skulle man ta en filt och lägga sig och sova utomhus på gräset? Skulle ju vara bra härligt.

Nu har vi bara en vecka kvar av skolan för den här terminen. En vecka, varav en schemalagd eftermiddag. Sen ät det lite "hemmajobb" med, men förhoppningsvis inte. Är sjukt nöjd med rapportskrivandet. Vi har samarbetat så bra, och vi har haft en bra planering. På mån ska vi fixa opponeringen tills på tisdag em. Och så får vi synpunkter på rapporten och den på fredag om en vecka ska allt vara klart :) härligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0