God morgon :)

Är fruktansvärt trött men vad kan man göra åt det när man har världens sötaste pratkvarn bredvid sig i sängen? ;)
Nu i morse innan hon kom in måste hon ha vaknat av en mardröm eller nått. Var nästan hysterisk och skrek efter mamma och pappa. Men som tur var så somnade hon om en liten stund till :)

Igår när Patric kom hem från jobbet spännande jag honom och Tilde ensamma hemma och så begav jag mig till Emilie och hängde :) Vi åt godis, drack cola och lite chips. Hade ont i magen när jag åkte hem ( självförvållat enligt Emilie ) Det värsta var att vi hade ju inte ätit så mycket godis, jag var förvånad över hur lite vi faktiskt åt :)

Idag kanske mamma och pappa kommer, och gör dom inte de idag så kommer dom i morgon. Om dom inte kommer så är vi hembjuden till grannen, men Patric är ju så besatt av hockeyn, så isåna fall måste ja få honom att skippa den ( skithockey!!! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0