Glad tjej :)

Ibland är livet träligt och det bara rullar på. Men ibland kommer små ljusglimtar som gör en glad. Idag har mina vårkänslor kommit :) jag älskar den där pojken därhemma så mycket. Och jag älskar när man känner såhär.
Å Lilltjejen har varit som en solskenshistoria dom senaste dagarna. På det har hon blivit stortjej, vilket betyder att hon ska byta avdelning till hösten. Känns lite tråkigt men det är ju förståeligt med. Det positiva med det är väl att hon kommer få vara med i luciatåg och sånt som dom små inte får vara med på. Jag tycker nog att det är jobbigare än vad hon kommer tycka :)

Imorgon blir det kosläpp, mc dagen och sen Eurovision hos syster på kvällen :) härlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0