Torsdag...

Nu är febern borta på oss iaf :) nu är jag bara täppt i näsan, halsont och ont/stel i huvud/nacke. Kunde inte somna inatt :( vid halv 3 la jag mig i vardagsrummet för miljöombyte. Kollade på en film i ca 30 min tills jag började känna mig trött. Stängde av filmen och en trött tjej fick bli en nöjd tjej som somnade :) hann nig inte sova många min innan Tilde vaknade och ropade på mig, traskade iväg till sängen med tanken om att jag kommer somna om på en gång. Tror ni så blev fallet? Självklart inte ;) Tilde fick såna hostattacker så jag inte kunde somna, och sen fick hon dricka så det skulle va enklare för henne att hosta upp. Vilket istället gjorde så att hon kräktes när hon hostade. 3 ggr fick vi byta sängkläder i natt... Inom loppet av 30 min. Sen höjde jag upp min pensionärs säng i sittläge och så fick hon somna i mitt knä vänd mot mig. Hon blir så lugn då om hon har det jobbigt...

Lyckligaste tjejen i stan nu på morgonkvisten ;)


Kommentarer
Postat av: Emilie

hihi, GLAD TJEJ ;)

2012-03-15 @ 19:22:27
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0