Några dagars uppdatering :)

Vart ska man börja? I tisdags mötte vi upp syster och så åkte vi en sväng till drakborgen så ungarna fick loppa av sig lite :)
I onsdags cyklade jag, Patric och Tilde ner till stan för nationaldags firande, dock blev det iskallt så stannade bara typ 2 timmar (men fiskdammen var populär)
Torsdag jobbade vi båda så Tilde var på dagis, men när vi slutat alla 3 köpte vi pizza och tog med den när till hamnen. Så först åt vi pizzan och sen lekte vi i lekparken och så strosade vi litegranna :) Tog en sväng till farmorn och farfarn med :)
På fredag fm var vi lite barnvakt till Mellan medan Anna låg och sov. När Anna sen vaknat så tig vi vårt pick å pack och gick på stan :) åt lunch å shoppade lite. Tilde blev upphämtad av farmorn och farfarn å så köpte dom en cykel. En cykel med stödhjul som vi inte monterade förren igår så hon måste öva lite ;)
Fredagkväll så gick jag å Anna ut å det var helt ok. För mycket unga människor kanske ;)
Sen var Vi på torpet lördag till söndag :)
Ja det var min senaste vecka i kortfattad form ;)


Kommentarer
Postat av: mia

Men söt-Tilde!!!! Åååh :)



Gud vad härligt det lät allt ni gjort, själv har jag ju jobbat natten å knappt träffat min familj :( Men nuså! Jag har duschat nu å hade väl tänkt sova men är liksom speedad nu fastän jag eg är sviiiintrött så jag vet inte om jag ska göra en tidig kväll istället å åka iväg å ha lite egentid nu iställe... farligt å köra bil bara men ja får köra kärringstilen, 30 vartän jag styr! ;P



Hoppas dagen blir bra idag, lyllo Carina som får va me dej! :)

Massa kramar!!!

2012-06-11 @ 12:18:36
URL: http://marinaevelina.blogg.se/
Postat av: Lina

Undra om Göran hade den där kronan när han hoppade ner från väjafabrikenstorn & fångade en fisk med tänderna:P Haha

Svar: Haha tror du det? :)
Michis

2012-06-22 @ 09:50:34
URL: http://linamarlene.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0