Grattis älskling :)

Idag fyller min älskade Patric år :) Så jag ställde klockan och gav honom frukost på sängen ( eller jag, det var ju vi :) ) Tilde ville inte sjunga ja må han leva så då körde vi lite lilla snigel också :) Tilde tycker att det är så mysigt med frukost på sängen så hon både åt och drack av pappans frukost innan vi begav oss mot bordet. Tilde börjde prata om att hon fyller år så vi sa att hon fyller ju år när det är vinter, Ja svarade hon då och sen sa hon då kan man åka pulka :)
Sen städade jag Tildes rum och Patric plockade av från balkongen och sen begav vi oss mot Kubenbadet och hade en härlig förmiddag där :)
Nu är det snart dags att göra lite tårta eftersom att Patric får besök i eftermiddag :)
Hoppas ni får en härlig dag, precis lika härlig som våran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0