Fredag

Tiden går väldigt snabbt här nere och vi har det mysigt. Nu är det bara morgondagen kvar och på söndag åker vi hemåt. Går av natten nu på morgonen så idag är jag ledig, så jag funderar på att ta mig en strosar promenad sen. Har ett ärende som jag skulle vilja få gjort idag också... Kanske inte ett så kul ett men men, hoppet är väl de sista som försvinner säger dom. Just nu känner jag mig lite trött men vet inte om det är nån mening att jag lägger mig? Då lär jag ju få svårt att sova ikväll istället och jag ska ju upp å jobba på lördag... Nej får nog köra på en uppfriskande promenad i det härliga vädret. Riktigt härligt väder :) Så det kan man glädja sig för :) Nej nu har jag annat att fixa med... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0