En bra dag :)

Tilde väckte mig vid 9. Då låg både hon och pappan i sängen vakna. Sen klev dom upp och gjorde frukost åt mig vid halv 10 :)
Efter frukosten la jag mig i soffan och så sovde jag där till ca kvart över 1 :) trött tjej? Nja lite då :)
Sen åkte vi ut för att handla lite tårt tillbehör :) jag köpte även en sista present till Patric som är från Tilde å så självklart lite rosor som han ska gå tillsammans med frukosten på sängen i morgon bitti :)
När jag kom hem så var det dag att hänga lite tvätt men det sket sig å blev bara att tvätta om eftersom att vi valde att tvätta en blöja också... Suck :)
Annars är jag på tiptop humör, synd att jag ska vara så trött bara :) men men :) hörs i morgon kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0