Är det inte konstigt?

Nu har ja legat och filosoferat för mig själv och jag blir så irriterad på mig själv. Jag är ganska materiell av mig och vill köpa nya saker för det är väl det vi blir lyckliga av? Är det inte helt sjukt av att vi ska tro att vi blir lyckligare av att köpa nya möbler, kläder m.m. Jag är materiell på det sättet att jag vill köpa saker men inte gör det så ofta. Detta gör att vi inte har så matchat med möblerna därhemma. Men vad spelar det egentligen för roll???
Å så är det ju alltid så att mycke vill ha mer, eller hur? Man kommer ju aldrig vara riktigt nöjd.
Tråkigt att vi ska vara så när det finns så mycket annat vi kan vara glada för.
Händer inte ofta att ni får såna här inlägg från mig ;)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Nä det är inte ofta. But I like it :) PUSS

2012-06-02 @ 18:33:55
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0