Tillslut så...

Efter några timmar i sängen igår så kom motivationen igång. Vi har ett klädförråd i hallen som är proppat enda upp till taket, å då menar jag enda upp i taket. Eller vi hade, nu ser det ut som här nedanför, jag rensade ut den och kaos uppstod i lägenheten, var orolig för hur patric skulle ta det hela. For iväg till Ikea för att köpa ett nytt skrivbord och en hylla å patric slutade tidigare så han mötte upp. Så jag köpte inget skrivbord eller hyllor på Ikea för patric ville bygga in skrivbordet i rummet. Så vi åkte hem å han tog alla måtten. Sen ut på k-rauta, där köpte han saker till skrivbordet å hyllorna. Den köpte han heltäckningsmatta som jag ska ha på golvet, sen spacklade han igen några hål som blev när jag slet ut hyllor därifrån, så idag kan jag tapetsera där inne :) han är bra go ibland, jag hade varit nöjd med så lite men då vill han fixa till så det blir mysigt därinne :) längtar tills det är klart :) han köpte några lampor med så det sk komma nån kille och dra el dit också, fanns redan en taklampa men patric vill som sagt fixa ordentligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0