Förhoppningsvis är tentorna över

Började morgonen med lite plugg innan det var dags för att skriva den sista omtentan :) hoppas att vi klarade båda nu för isåna fall väntar en termin utan tentor. Termin 1 var stundvis ganska tuff. Har inte umgåtts med några vänner alls, bara min familj. Det har varit prioritering och ork som har spelat in. Men det positiva är ju dom fina vännerna jag även har fått. Vi är en mysig liten klick som "klickade" ganska direkt :)
Men förhoppningsvis kommer det finnas lite mer tid över den här terminen :)
Men det känns bra. Jag är tröttare än vanligt men jag är glad :) det känns bra men också tufft :) men det är väl utmaningar vi ska ha här i livet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0