Dags att förbereda sig :)

Idag ska dagen spenderas på himlabadet med systrar och familj :)
Ser fram emot det, jag gillar ju att bada, men när vi är på himlabadet är det patric som får ta hand om Lilltjejen för hon blir så fruktansvärt vild. Hon hoppar från kanten å struntar i om någon står nere i vattnet och tar emot henne. Egentligen ska hon ha koppel när vi är där ;)
Hon var så söt igår kväll när vi skulle sova, jag hade precis letat fram hennes armpuffar och när hon såg dom förstod hon vad som var på gång. Fast det var lite svårt att förstå att det inte kommer hända direkt på kvällen. Så där gick hon och pratade om sitt bada så det slutade med att hon hade puffarna med sig i sängen och låg och försökte blåsa upp :) desto gladare lör hon bli idag när hon faktiskt får använda dom :)

Bilder på kortet jag å patric fick av familjen och sen jag Jimpa på nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0