Trötter

Lillgullet är som sagt sjuk. Så på fm gjorde vi inte så mycket. Hon åt lite svalkande glass å så kollade vi på film. Sen när Patric kom hem så åkte jag och tränade. Började med ett pass zumba med Emilie och sen avslutade jag med ett pass Step kondition. Det vart 2 svettiga pass. Skämdes på stepen då jag kände mig slut men samtidigt så hade jag ju faktiskt redan kört en timmes pass innan.
Börjar tycka att det är ganska skönt att komma iväg och träna. Och jag är stolt över mig själv som vågar mig på att gå på pass själv.
Funderar på om jag ska gå på ett aerobic pass i morgon men får se om min fot är med på det. Har pillat på blåsorna under foten och det var kanske inte så smart... Vi får se hur det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0