Jag lever :)

Men så mycket mer är det inte ;) Började ju med ett pass aerobic och för en så otränad tjej som mig så var det verkligen jobbigt. Svetten flödade. Sen kom zumban som var i mer behagligt tempo, men då var det lite svårt å få till stegen å så, men det tar sig väl får vi hoppas ;) Kände mig litegranna som den där zumba videon på youtube som ni flesta antagligen ha sett, den med talangen i mitten (visst hade hon vit tröja) :) Börjar känna mig lite mör men värre blir det nog i morgon. Ska bli skönt med sovmorgon i morgon :) Tilde börjar dagis 9.30 och vi börjar på KTC 12.45. Hämtar Tilde vid 16 å då ska det lagas middag å sådär och så 19.15 kör vi igen fast då bara ett enkel pass som tur är ;) I morgon ska det provas bodypump. Nej, nu måste jag stoppa nått i magen för nu är ja döds hungrig å sen bara ligga i soffan å inte röra en fena :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ska bli skoj med ett BP-pass imorn. Taggad till tusen :)

2012-02-22 @ 21:22:51
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Mia

du är grym!!! hejaheja ;)

2012-02-23 @ 01:22:10
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0