God morgon :)

Här ligger man och önskar att man kunde sova. Vaknade av en sån där tvärvakning, ni vet då man nästan sätter sig upp i sängen, och efter det så var det kört. Det e ju nästan pensionärsvarning när man vaknar den tiden och sen när man inte ens kan somna om efter det... Men då kan man ju alltid passa på att blogga i värsta fall ju ;)
När jag var hos frissan i onsdags så hade jag ju bokat tiden på internet, så då valde jag ju damklippning som dom hade, den tiden var på 45 min och jag går ju aldrig till frissan så jag vet ju inte hur lång tid det tar. HAde bokat tiden klockan 1, men jag var lite tidig så jag var der redan halv, men det var lugnt just då så då körde vi igång. När jag gick ut från frissan så var klockan 2 :/ Så hon sa att nästa gång ska jag nog ringa in och boka tid och säga att det behövs lite mer tid till mitt hår.
Sen ger jag ju alltid fria tyglar dom få gånger jag går. Men hur kommer det sig att dom flesta bara vill klippa några cm? Fick ett förslag på ca 5-6 cm men hon insåg nog att jag tyckte det var lite tråkigt ;)
Mitt hår växer ju som ogräs och nu i slutet så hängde det bara och var livlöst, och det gick inte att göra någonting med det :(
Om man kollar här, det här var i höstas när jag började skolan i början på aug...
Här är i jan, 5 mån senare. Man ser visserligen inte hur långt de e men man ser att de e längre
Februari, ser fortfarande inte riktigt längden men
Å april
Om nån timme ska jag och Tilde åka till Emilie :) Så ska vi gå till nån lekpark å mysa med barnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0