Oj då...

La Tilde för att sova vid 13 så då passade jag själv på att se en film i lugn och ro :) Hon brukar alltid vakna strax innan eller ganska precis då filmen slutar. Men inte idag... Så när filmen var klar satt jag och väntade och väntade och väntade. Fick gå ut och kolla så hon levde men jo då, de va lugna muggar inne i vagnen :) Så jag väntade och väntade. Patric ringde strax efter 16 och berättade att han hade köpt ett golv till våran lägenhet. Så berättade att Tilde hade sovit sen 13. Så han tyckte att jag kanske borde väcka barnet. Så sagt och gjort 16.20 fick barnet kliva upp :) Så det blir nog en sen kväll ikväll :/ Å tidig morgon, för i morgon blir det dagis igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0