Hej :)

Idag var det en lång dag på skolan. Vi har så dålig luft i salen som vi jämt är i, så i slutet var dom flesta ganska tung i huvudet. Kändes sådär. Men i morgon har vi bara halvdag :) Sen långdag på onsdag igen :) Sen ledig (=läsning och packning) Nej men det blir skönt med 4 lediga dagar :) Men jag gnäller inte för det är ju roligt att lära :) Åså är vi ett gäng tjejer som kommer så fruktansvärt bra överens. Den ena virrigare än den andra :) Men det är väl så det ska vara? Sen hade vi ju tur att komma i samma grupper sen när det är tentor och uppe på KTC... Härligt det :)
Snart dags att lägga lopplisan :) Å sen vänta på den stora älsklingen som slutar klockan 20.
Snart flyttar vi :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej gullet :) Vad är KTC ?;)

2011-09-12 @ 20:37:59
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tack:) Då får jag ringa imorn. Jag som letade och letade på internet. Ja vi måste se till att träffas=) Typiskt att du hade långdag på onsdag. Jag skulle behövt haft med mig dig upp på MVC, cellprovet;) Jag tänkte utnyttja dig som BARNVAKT ;P Hihi, attans att du gick skola !Puss

2011-09-12 @ 21:59:33
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0