Älskade Emilie :)

Emilie har varit å pillat i min blogg igen och det här resultatet vart ännu bättre, även fast den förra va kanon bra med :)
Jag å grodan har packat lite på fm nu, nu sitter hon och kollar på Nasses STORA film ;) Själv sitter jag med böckerna och funderar på vad det är egentligen jag ska kunna sen när det är dags för examination... Det är ju inte lite sidor man ska läsa och just nu känns det som om allt jag läser åker direkt ut... Typiskt... Men de löser sig väl. Kommer nog kännas bättre när man har gjort den första så man vet på ett ungefär hur det fungerar :)
Nej, passa på att läsa lite till medans hon kikar på film :)
Ni får ursäkta dubbelhakan...

Kommentarer
Postat av: Emilie

Sötis :)

2011-09-08 @ 19:56:55
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0