Fredagsmys

Mitt lilltroll ligger i sängen och jag har lagt mig ner i soffan. Ikväll har vi haft fredagsmys med fruktsallad och nalle puh :) och innan middagen så stoppade vi ner oss i badkaret och busade :) Har varit en mysig eftermiddag och det enda vi har saknat är pappsen. Tilde har frågat efter honom några gånger :) det är tur att han slutar tidigare på helgen :)

Idag har vi iaf haft farmakologi, synd att man var så sjukt trött för det ämnet tycker jag verkar vara riktigt intressant. Nu har vi ju börjat komma in på spännande ämnen :) till och med läkemedelsberäkning är roligt :)

Här har vi posarn... Innan jag tog fram kameran såg hon ut att va på väg att somna

Å så lite andra bilder

Är det förresten bara jag som har problem med blogg.se på datorn? Kan inte lägga in bilder när jag sitter vid datorn, så man får väl bara använda mobilen framöver då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0