Första december

Japp, klockan har slagit över... Och här ligger jag... Har mikrobiologi prov i morgon bitti och kan inte sova. Var på skolan och pluggade från klockan 9 i morse, och var där till halv 7. Sen när jag kom hem fortsatte jag fram till ca 22. Då kände jag ögonen gå i kors så tog mig en dusch för att sen hoppa ner i sängen och sluta mina 2 blå. Men än är dom 2 blå öppna. Jag kommer vara sjukt trött i morgon på provet och det kommer åter igen bli ett F. Sist trodde jag att jag skulle klara tentan tills jag såg den och då förstod jag att det var kört. Men nu känner jag det redan nu så det är väl dömt att misslyckas...

Och eftersom att det är första december idag så tyder ju det på att mitt lillmonster fyller 2 år i morgon. Aldrig förr har 2 år gått så fruktansvärt fort.

Nej nu tror jag det är dags att försöka sluta dom 2 blå igen. Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0