Tisdag natt

Sitter på jobbet och som vanligt bruukar det komma ett inlägg när jag jobbar natten. Dagarna bara rullar på så det känns som om jag inte har så mycket att skriva om.
Det enda man gör är att jobba, sova och umgås med min familj, och ibland lyckas man pricka in några kompisar med...
Letar lägenhet gör vi också... Så vi kanske kommer iväg från lilla Matfors, tillbaka till stan där jag trivs bäst... Behöver ju inte vara i själva centrum men i stadsbuss området iaf :)

Tiden går alldeles för långsamt och det enda jag vill är att det ska bli mitten av juli snart... Mitt slutbetyg har kommit ochh det är inskickat så snart borde det inte stå obehörig i rutan på valda utbildningar... Sen får vi hoppas att det räcker...

Annars känner jag mig ganska nöjd och glad faktiskt...
Däremot så vet jag inte vad jag ska kolla på för serier nu i natt. Kollat alla avsnitt av Gossip Girl, One tree hill, Hellcats, 90210 mm... Ska jag försöka komma in i DH igen? Eller fortsätta med Dexter?
Men just ja, har nog inte sett alla avsnitt av Vampire Diaries... Så det blir det... :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag ska bara prata litegranna, få veta mer om hur jag ska gå till väga OM ja ska plugga o sådär :) Vad som krävs, hur de funkar med ersättning och närvaro o sånt där kulit :) Håller tummarna för att allt går bra för dej, fast eg ändå inte för du är en så underbar & go asse till systeryster så du FÅR liksom inte försvinna :/ men huvudsaken är ju att du e lycklig, de tycker jag ju såklart, men de e kluvet ska du veta... :/ kramar

2011-06-01 @ 19:19:47
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0