Trött, tröttare, tröttast

Efter att i ca en veckas tid somnat före 22 så kan ni ju gissa hur tungt det hät känns... Jag är såå trött men nu behöver jag bara kämpa på i 3½ timme till. Jag kan ju bara säga att jag läääääääääääängtar efter sängen. När jag kommer hem ska jag inte bry mig i vad Tilde och Patric sysslar med. Ska inte ens bry mig i vad han sätter på henne för kläder (yeah right) ska bara pussa på mina älsklingar och springa upp direkt till sängen å sen ska jag sooova

Hur har helgen spenderats då? Fredagen blev lugn med bara hemmahäng. På lördagen for vi till Birsta så Tilde fick handla sig en vårjacka. Blev en från intersport för 290 kr på rea (me like rea) Sen for vi hem till Tildes faster en sväng. Vid 7 tiden åkte vi och hjälpte pappan o garaget (nu verkar bilh*lvetet funka) så nu ska vi bara besikta den. På söndagen skjutsade vi pappan på jobbet och så åkte vi till syster på bebiskalas som Mellan hade. Tilde hade roligt men hon ville inte "hänga" med dom jämnåriga. Hon skulle vara med kusin Joline och hennes kompisar :) Måndagen spenderades på samma vis. Mellies riktigt 1 års kalas. Häftigt :) Stora tjejen...

Så idag blir det bara lugnt för tjejen, bara dagis och pappan får lite egentid för sig själv å jag får sooova :)

Kommentarer
Postat av: Mia

hehe, hur gick det med o inte lägga sej i tildes outfit då? :P

2011-03-22 @ 09:51:30
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0