Tisdag natt

Eller egentligen har vi ju gått över till Onsdag. Igår efter att jag vaknat så försökte jag städa hemma men det är så tråkigt. Lite småplock men jag har desto mer att göra idag... Eventuellt skulle systrarna med barn komma i morgon men jag har inte hört av dom så vi får väl se. Sen pratade vi om drakborgen på fredag och det skulle verkligen vara roligt :)
På torsdag har vi (jag eftersom Patric jobbar) möte med dagis,utvärdering av inskolningen och vi har inte så mycket att vara missnöjd över. Dock är det tråkigt att favoriten av förskolepersonalen byter avdelning, och det är jättesynd för det verkar vara lite av Tildes favorit.

Är för övrigt piggare inatt men det är synd att jag inte kan sova så länge. Om jag bara kunde sova längre än till 3? Men icke. I morgon tar vi bara en kort lur så jag kan somna i morgon kväll. Vill ju inte ställa om mig alltför mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0