Nu ni :)

Är ni redo för min härliga blogguppdatering?
Kan ju börja med att skriva att det har inte hänt speciellt mycket. Det var skönt att vara ledig några dagar. Jag har hunnit med att gå på drakborgen med Syster, Joline, Mellie och mitt kära lilla grodmonster såklart. Hade självklart ingen kamera med förstås. Varför äger jag ens en (?)
Hade Apt möte på måndagen och då fick Tilden följa med, hon skötte sig väl hyffsat, fattar ju såklart att det blir tråkigt för henne men...
Patric har återigen bytt schema på sitt jobb och jag kan ju bara säga kaos. Vi hade fått till det så jäkla bra med bara typ en krock i månaden, så kommer nya schemat och då pratar vi krock nästan 1 gång i veckan??? Hur härligt är inte det då? Kanske dags att flytta in till stan igen för de verkar som om vi kommer behöva mycket hjälp med hämtning från dagis av farmor och farfar, och ja det blir lite osmidigt att bo där ute då? Suck. Just nu gillar jag inte Patrics jobb :(

Fick ta bussen till jobbet ikväll så vi inte behövde väcka lillhjärtat, hon ska ju vara på dagis tidigt i morgon... Suck,å ja måste ta den där jäkla bussen hem också. Blir så sjukt jäkla illamående. Å så måste den åka över Viforsen, hur dumt e inte det då? Svårt att åka E14 eller? Kommer ju aldrig komma i sänh nu på morgon kanten :(

Himla gnälligt inlägg det här blev men man måste ju få vräka ut sig ibland... Nej fortsätta kolla ikapp lite big brother kanske?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag håller med ! Jag fixar en gps o sen så kommer jag nästa vecka :) vilken dag passar fröken bäst ? :)

2011-03-10 @ 07:46:54
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0