Lördag :)

Har legat i soffan hela dagen typ. Stökade på lite där hemma på förmiddagen. La mig och sov vid 11 kanske. Då la jag mig i soffan, kände liksom för att vara nära min familj fast ändå sova. Vaknade till vid 2 å tog lillhjärtat i min famn å så sovde vi hela familjen i soffan till 4. Åt oss lite lyxmiddag (korv med bröd) och sen fortsatte jag ligga i soffan till typ halv 8

Vet inte riktigt vad jag ska fördriva denna natt med, då jag precis såg sista avsnittet av Dexter... Fast jag hittar nog nån serie, eller så har ja säkert nån film på datorn :)

Satt och räknade lite nu och jag har 15 pass kvar till semestern :) 15 Pass e ju typ ingenting :) Ska bli skönt med semester, men samtidigt ploppade tanken upp att dom 15 passen kan vara mina 15 sista pass?! Om jag nu skulle lyckas komma in. Bara 15 pass... Konstigt det känns

Kommentarer
Postat av: mia

Det är INTE dina sista pass!!!!!! Isf styr jag upp så du inte kommer in, jag är rå men thats it! Jag har Carina med mig där också, så passa dej...........

2011-06-05 @ 21:40:16
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0