Helgen är över

Vi har varit på torpet hela helgen jag och monstret. Därute är man knappt kontaktbar å det är charmen med det hela. Blev lite sjuk i slutet av veckan men har känt mig frisk i helgen. Ända tills jag landade hemma på kvällskvisten, sakta kom halsontet tillbaka, och när det var dags att sova så var jag täppt igen... Suck... Tilde går mot det snorigare hållet igen hon också. Typiskt också att man lämnade halstabletterna i bilen som Patric tog till jobbet :/

Igår så hjälpte jag och Anna pappa med fasaden (vet inte om det var så mycket hjälp då han hade gjort det dubbelt så snabbt tempo själv) :) Men det är roligt att prova på att göra "händiga grejjer" haha Vi höll ganska jämnt tempo jag och Anna i början men i slutet var hon så mycket snabbare och fick spika in mina spikar också :) haha... Köper jag nånsin ett trähus som behöver byta fasad så kommer jag lägga pengar på en spikpistol, den får kosta hur mycket den vill i såna fall ;)

Sen gick vi i snabbkoll i storstugan för att kolla vad vi behöver åtgärda där (vi barn har ärvt den stora stugan)... Å det var väl nått fönsterbyte och så men mest intresserade var vi av vad vi kunde göra där inne :)

I morgon är Patric också ledig :) Han ska väl som vanligt fixa nått med bilen, Tilde och jag åker väl till BVC och sen så ska vi på visning igen... Nej nu ska nog jag och Grodmonstret kolla på någon film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0