Sjukt trött

Men det är nog för att kroppen börjar ställa in sig på semesterläge. För nu har jag ju faktiskt bara ett pass kvar på jobbet. Jobbar natt på tisdag och sen är det slutjobbat. Då ska jag njuta av en månads semester och då kommer även det fina vädret (visst då?) Soligt och härligt ska det vara :) Och om lite drygt en vecka åker vi iväg på en liten semester tripp också...
Nej dags att börja packa lite för att spendera helgen i sommarstugan. Å ikväll ska jag och syster gå ut :) Vi ska dessutom dricka, sug på den ni ;)
Och i morgon får jag äntligen träffa min lilltjej :) Som jag längtar...

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha så kul i kväll och sedan får jag önska en skön semester. :) Nu får gärna finvädret komma tillbaka tycker jag med!

2011-07-22 @ 21:49:05
URL: http://saracla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0