Måndag morgon

Är ni uppe med tuppen? Det är jag :) Solen har börjat skina in genom fönstret. Klockan är snart halv 5 och jag känner mig riktigt pigg faktiskt. Hade en dipp runt strax före 2. Men lite surfande och en Burn gjorde susen. Det är skönt när solen börjar komma för då ställer ju kroppen in sig på att det är morgon och då går det lite lättare :)

3,5 timme tills ja slutar men det blir ju inge sova... Apt klockan 9 och sen lunch med jobbet som sagt... Sen handla till middagen eftersom mammsen å pappsen kommer. Måste även plocka bort disken... Å så ska jag ju självklart hämta upp lill monstret med :) Hon är inne i nån riktig jobbig period (för oss alltså) Det ska testas gränser och om vi säger till henne asgarvar hon oss i ansiktet... Å då gäller det för en annan att hålla minen och det är väl kanske inte min starkaste sida...

Vi hörs kanske ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jaa det är verkligen dags, men jag står fast vi att det ska va en "ligga hemma pågolvet och skrattafylla", Så jag tror inte GF är nått bra alternativ;P Haha.. Vad är atp ? Puss på dig !

2011-07-04 @ 13:20:38
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Okey då vet jag :) Nä jag ska inte heller gå. Jonas skulle gå en dag. Sa han iaf ;P

2011-07-04 @ 22:39:06
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0