Hej igen

Nu var det några dagar sen igen :) Man är riktigt bra på att glömma bloggen nu :) I tisdags var vi äntligen och hälsade på hos Ellen (med föräldrar) åh jag snoosade för dom luktar såå gott och hon var en riktig söting. Har tyvärr inga bilder eftersom att den andra hälften glömde kameran :/ Igår blev det inte många knop för Tilde hade feber så hon blev hemma från dagis. Nu är febern borta men hon är ändå hemma.

Har haft ont i magen i några dagar nu, det gör inte så jätteont på förmiddagarna  men på eftermiddagarna är det jättejobbigt. Så Patric skällde på mig lite igår och tvingade mig att ringa vårdcentralen så det har jag gjort så dom ska ringa upp klockan 10 i 10 på förmiddagen (sa rösten i telefonen) Så vi får väl se då vad dom säger. Men annars har det inte hänt så mycket. Jag och Tilde tänkte väl åka ut till Ikea och köpa sängen som hon fått ifrån mormorn och morfarn, En juniorsäng är det dags för :)


Gillar att leka med datorn (här spelas det babblarna) Tyvärr så funkar inte pc som mac och på mac har hon lärt sig stänga av och sätta på ljudet och det försöker hon göra på pc:n me men då funkar det inte :)



Fixar frillan i badet


Min lilla nyvakna tjej. Fick väcka henne runt 9 tiden idag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Borde inte den stackars ungen få en mac om hon vill ha en :)

2011-02-17 @ 18:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0