2011-01-19

Har ingen blogglust egentligen och har väl ingenting att skriva om. Det gick bra att hämta Grodan på dagis hon verkar sköta sig bra och hon är helt underbar... Igår kväll när vi la oss så låg vi alla 3 i sängen och busade och hon skrattade och skrattade och det var så fruktansvärt härligt. Jag och Patric njöt :) Imorgon kommer vi alla 3 vara lediga. Och eventuellt ska vi kolla på en ny bil med, inte ny ny men ny för oss:)
Till veckan måste jag åka till Emilie och Jonas för att träffa deras lilla underverk Ellen men först måste jag bli frisk. Vill inte ge Ellen the Kiwi några basilusker så hon blir förkyld. Jag är väl snart den enda som inte träffat henne :( Men snart så.
Nej dags att byta blöja på stinky, och sen är det dags att laga middag och idag blir det chipsgratäng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0