2011-01-17

Ny vecka igen. Tilde är på inskolning på dagis och jag sitter redo om dom skulle ringa men det verkar gå bra för henne. Hon är ett helt nytt och härligt barn. Så fruktansvärt skönt. Haft en riktig kanon helg (tack själv Lina) Lina kom i Torsdags och var med oss till på lördagen. Sen kom syster med barn på fredagen och vi åt tacos och ost och kex på kvällen. På lördagen så for vi till himlabadet och söndagen var en hel slappardag, eller just ja de var det ju inte, jag jobbade ju igår haha rätt så virrig YES. I natt så jobbar jag också. Men det är härligt med nätter för dom går så jäkla lätt tycker ja.
Har för mig att det var nått jag skulle skriva men det är borta? Typiskt jaja ni fick en liten update iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0